Friday 3 February 2012

200 posts Giveaway


Yes, I did it - 200 posts!
Let's celebrate that with a gift from me! 
Amazing magazine full of fashion inspirations - still warm from the press ;- )

What do you have to do to have it ? 
1/ leave a comment under this post -  telling me what do you like most to see at children blogs 2/ join and follow my blog ;-) Next Friday the 10th of February I will pick up randomly the winner together with my son. Good luck! 


-------------------------------------------------------------------------------

Tak, to już 200 razy chciałam się czymś z Wami podzielić na tym blogu. Czy nie jest to dobra okazja na małe świętowanie i Giveaway? Mam dla moich czytelników prezent w postaci świeżutkiego Milk Kid's collection - for Spring Summer 2012. Magazyn pełen najnowszych trendów w dziedzinie mody dziecięcej - wszystko to co przyniesie wiosna i lato. Piękne zdjęcia i długie oglądanie ;-)

Co wystarczy zrobić?
1/ zostawić komentarz i powiedzieć mi co Was najbardziej interesuje w blogach poświęconych dzieciom 2/ przyłączyć się i zostać obserwatorem mojego bloga ;-) Mam nadzieje, ze Wam się ta zabawa spodoba.  W piatek 10 lutego wylosujemy z moim synem zwycięzcę. Życzę powodzenia.